oben links oben rechts
left border
e-Dziennik ˇ Plan lekcji ˇ SZUKAJ ˇ Strona Główna ˇ CKE ˇ MEN ˇ Informatyka ˇ Matematyka ˇ Zajęcia dodatkowe ˇ Egzamin zawodowy ˇ Rekrutacja 2017/2018 ˇ Ubezpieczenie ˇ KontaktPaździernik 24 2017 02:32:37
Nawigacja
HISTORIA SZKOŁY

ORGANY SZKOŁY

INTERNAT

BIBLIOTEKA

DOKUMENTACJA

FILMY O SZKOLE

MEDIA O NAS

PORTAL FILMOWY

GALERIA ZDJĘĆ

Z ŻYCIA SZKOŁY

SPORT W REJU

KONKURSY

OLIMPIJCZYCY REJA

STYPENDYŚCI REJA

ZŁOTE PIÓRA REJA

MATURA

DLA KANDYDATÓW

ZAMÓWIENIA PUB.

JUBILEUSZE

INFO O STRONIE

Konkursy dla gimnazjalistów

KONKURS MATEMATYCZNY

"KALEJDOSKOP W REJU"


KONKURS RECYTATORSKI

"MYŚLĄC OJCZYZNA"


KONKURS WIEDZY

O MONTE CASSINO


KONKURS BIOCHEMICZNY


KONKURS GEOGRAFICZNY

MAPA BEZ TAJEMNIC


KONKURS J.ANGIELSKIEGO

ENGLISH IS FUN

REJ NA FACEBOOK'u

PROJEKTY UNIJNE


• Jesteśmy wyjątkowi - jesteśmy zdolni!


• Jesteśmy wyjątkowi - jesteśmy zdolni! Drugie pokolenie


• Pracownie komputerowe


• Wiedza gwarancją sukcesu


• Młodzieżowe Uniwersytety Matematyczne


• Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości


• e-Fizyka Multimedialne środowisko nauczania fizyki


• Business English - Młodzi przedsiębiorcy na start


Praktyki zagraniczne szansą rozwoju kompetencji zawodowych młodzieży (Erasmus+)


• Podniesienie kompetencji uczniów i uczennic z zakresu filozofii i logiki nieformalnej II

Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości
Nowa strona 1

Projekt

„Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości”


 

Realizowany jest w naszej szkole oraz innych 80 jednostkach ponadgimnazjalnych na terenie całego kraju.

 

Czas trwania projektu:

1 września 2011-21 stycznia 2013r.

 

Adresaci projektu:

 

Uczniowie i nauczyciele przedmiotu „Podstawy przedsiębiorczości”

 w  Liceach Ogólnokształcących na terenie całego kraju

 

Cele projektu:

 

Celem projektu jest pełniejsze osiąganie celów edukacyjnych

 z przedmiotu „ Podstawy przedsiębiorczości” , kształtowanie

 u młodzieży umiejętności planowania własnej ścieżki kariery edukacyjno-zawodowej oraz kształtowania umiejętności pełnienia różnych ról na rynku pracy.

   

Cele szczegółowe to:

 

1.    odpowiednie przygotowanie ucznia do dokonywania świadomego, odpowiedzialnego i trafnego wyboru  kształcenia na poziomie studiów wyższych,

2.    poznanie przez uczniów swoich uwarunkowań edukacyjno-zawodowych ułatwiających podjecie decyzji o wyborze dalszej ścieżki kształcenia lub rozwoju zawodowego,

3.    zdobycie praktyki przy wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi dydaktycznych –gry symulacyjne

 

Finansowanie:

Projekt współfinansowany przez  Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego-Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty-Projekty innowacyjne.

 

Koordynacja projektu:

Projekt jest realizowany przez Polską Fundację Ośrodka Wspomagania Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland” wraz z partnerem Wyższą Szkołoą Ekonomii i Innowacji w Lublinie.

Na poziomie szkoły projekt  koordynują  dyrektorzy szkół i  nauczyciele . W naszej szkole projekt koordynuje p. Urszula Rucka-Dzikowska i p. dyr. K. Staruch

 

Rekrutacja do projektu:

 

W naszej szkole zostało rekrutowanych 30 uczniów z klasy 2b LO o profilu biologiczno-chemicznym /wychowawca p. L. Bijak/.

 


 

Informacja o realizacji projektu

 Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości

 

1.W pierwszej fazie realizacji projektu odbyło się 40 godzinne szkolenie koordynatorów projektów z poszczególnych szkół w systemie weekendowym.

2.Następnie koordynator wręczył uczniom komplet materiałów promocyjnych ( torba na ramię , segregator, notatnik, długopis) z logo projektu „Innowacyjne metody kształcenia w obrębie przedsiębiorczości”

3.W pierwszej fazie  zostało przeprowadzonych 12 jednostek lekcyjnych z wykorzystaniem testu narzędzi w ramach nauczania przedmiotu „Podstawy przedsiębiorczości”  Zajęcia odbywały się od 21.02.2012 r. do 19.06.2012 r. Podczas  zajęć uczniowie

wypełniali ankiety monitorujące , testy wiedzy i ankiety wskaźników miękkich.

4.Równocześnie  od 24.02.2012 r do 12.06.2012 r. .odbywały się na stanowiskach komputerowych  warsztaty –„Symulacyjna gra decyzyjna”

Pięcioosobowe grupy uczestników podejmując decyzje finansowe i personalne, opracowują oferty na  przetargi.. Ich wyniki , stanowią podstawę do decyzji i opracowywania kolejnych ofert na następne przetargi.

5. Po zakończeniu rozgrywek  nastąpiło podsumowanie wyników.

 

  Koordynator projektu: Urszula Rucka-Dzikowska


Rej
ECC


 




PODRĘCZNIKI

na rok 2017/2018


Film promujący

 


Brązowa Tarcza dla Reja




 


WSPÓŁPRACA Z UCZELNIAMI

 

 

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Zapomniane hasło?
right border
unten links unten rechts


20207377 Unikalnych wizyt

Copyright * 2017 by TG Rey and php-fusion