Aneks do regulaminu

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1



OGŁOSZENIE 

W dniu 8 lipca 2025 roku o godzinie 9.00,  zapraszamy absolwentów szkoły po odbiór świadectw dojrzałości.

Świadectwa będą wydawane przez wychowawców klas w salach lekcyjnych:

Klasa 4a – sala 43

Klasa 4b – sala 56

Klasa 4c  - sala 57

Klasa 4d – sala 34

Klasa 4f – sala 40

 


 

(…) tak szybko stad odchodzą jak drozd milkną w lipcu

 jak dźwięk trochę niezgrabny lub jak suchy ukłon

żeby widzieć naprawdę zamykają oczy (…)

Jan Twardowski

 

 

Z głębokim  żalem żegnamy księdza kanonika Janusza Stefanka, wieloletniego proboszcza parafii św. Józefa Robotnika w Kraśniku, dziekana dekanatu kraśnickiego, duchowego przewodnika i przyjaciela społeczności Zespołu Szkół nr 2 w Kraśniku. Jesteśmy wdzięczni za modlitwę, towarzyszenie nam w ważnych dla szkoły momentach, za każdy gest, za słowo i dyskretne wsparcie, życzliwość. Księże Proboszczu! Z Księdzem łatwiej nam było widzieć to, co ważne, dostrzegać wartości, które czasem gubią się w niełatwej szkolnej codzienności. Będzie nam brakowało obecności i towarzyszenia tak życzliwego, choć wymagającego pasterza. Księże Proboszczu, odpoczywaj w pokoju!

Społeczność „Reja”

 

 


 REKRUTACJA 2025/2026

OFERTA EDUKACYJNA NA ROK SZKOLNY 2025/2026 - profile klas

   Harmonogram rekrutacji 2025/2026

 Regulamin rekrutacji 2025/2026 

  


 

 

 

Aneks do Regulaminu Internatu

przy Zespole Szkół nr 2

w Kraśniku

 

 

 

Aneks wchodzi w życie z dniem 01.09.2020r.

W obowiązującym Regulaminie Internatu wprowadza się następujące zmiany:

 

  • 1

     

Wprowadza się punkt XVI, który otrzymuje brzmienie:

 

„Zasady bezpiecznego zachowania w stołówce szkolnej w czasie reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

 

1.Ze stołówki szkolnej mogą korzystać wyłącznie uczniowie i pracownicy szkoły.

 

2.Uczniowie mieszkający w internacie spożywają posiłki (śniadania i kolacje)
dwóch proporcjonalnych grupach, wyznaczonych przez wychowawców
z zachowaniem zasad zgodnych z zaleceniami GIS.


3.Uczniowie i pracownicy korzystający z obiadów na stołówce w miarę możliwości zachowują dystans społeczny 1,5 m od siebie.

 

4.Obiady wydawane są w czasie dwóch długich przerw. Na pierwszej długiej przerwie obiady wydawane będą uczniom klas pierwszych i trzecich oraz pracownikom, którzy kończą zajęcia. Na drugiej długiej przerwie uczniom klas drugich oraz pozostałym pracownikom.


5.Po każdej długiej przerwie wszystkie powierzchnie dotykowe są dezynfekowane a pomieszczenia wietrzone.


6.Posiłki wydają pracownicy stołówki.


7.Emeryci szkoły mogą korzystać z obiadów zabierając je do domu. Obiady dla emerytów wydaje wyznaczony pracownik drzwiami od strony kuchni.

Pracownicy kuchni wyposażeni są w środki ochrony osobistej.”

 

 

  • 2

     

Wprowadza się punkt XVII, który otrzymuje brzmienie:

 

„Zasady bezpiecznego zachowania w internacie w czasie reżimu sanitarnego
w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

 

1.Internat jest czynny dla wychowanków według harmonogramu pracy internatu. Osoby z zewnątrz nie mogą wchodzić na teren internatu.


2.W internacie mogą przebywać jedynie wychowankowie bez objawów chorobowych dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych.


3.Wchodząc do internatu wychowankowie mają obowiązek każdorazowo zdezynfekować ręce. Płyn do dezynfekcji udostępniony jest przy każdym
z wejść do internatu.

 
4.Wychowankowie są zobowiązani do przestrzegania zasad higieny – często myją ręce wodą z mydłem według instrukcji umieszczonych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych.

5.Wychowankowie ograniczają kontakty koleżeńskie z osobami mieszkającymi w innych pokojach. W czasie odwiedzin mają obowiązek noszenia maseczek.  W przestrzeniach wspólnych, takich jak świetlica, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, korytarz należy założyć maseczkę oraz zachować dystans społeczny – 1,5 m.”

 

 

 

Kraśnik, dnia 28.08.2020r

 

Wirtualny spacer

WYKAZ PODRĘCZNIKÓW

Brązowa Tarcza 2025