Aktualności Reja

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1



HARMONOGRAM GODZIN DOSTEPNOŚCI NAUCZYCIELI W ROKU SZKOLNYM 2024 – 2025

Lp.

Imię i nazwiska

 

Liczba godzin

Dzień tygodnia

Godzina

Sala

1.

Jach Grażyna

 

1 tyg.

poniedziałek

9.00 – 10.00

gabinet Dyrektora

2.

 Płecha Mariusz

 

1 tyg.

poniedziałek

10.00 – 11.00

gabinet Wicedyrektora

3.

Janowska Iwona

1 tyg.

 

środa

10.30 – 11.30

pokój nauczycielski

4.

Kołodziejska Wioleta

1 tyg.

 

środa

10.30 – 11.30

pokój nauczycielski

5.

Koper Elżbieta

1 tyg.

 

poniedziałek

8.45 – 9.45

pokój nauczycielski

6.

Kozłowska Anna

1 tyg.

 

poniedziałek

11.30 – 12.30

pokój nauczycielski

7.

Różyńska Iwona

1 tyg.

 

poniedziałek

12.30 – 13.15

pokój nauczycielski

8.

Krakowiak Anita

1/w mies.

 

czwartek

13.40 – 14.40

pokój nauczycielski

9.

Graczyk Urszula

1 tyg.

 

piątek

11.30 – 12.30

pokój nauczycielski

10.

Hatłas Monika

 

1/wmies.

poniedziałek

7.10 – 8.00

aula

11.

Kaźmirak Sandra

 

1 tyg.

czwartek

11.30 – 12.30

pokój nauczycielski

12.

Majerowska Monika

1 tyg.

 

wtorek

11.30 – 12.30

pokój nauczycielski

13.

Pulińska Agata

 

 1 tyg.

poniedziałek

12.30 – 13.30

pokój nauczycielski

14.

Kania Agnieszka

1 tyg.

 

poniedziałek

12.15 – 13.15

pokój nauczycielski

15.

Maj Magdalena

1 tyg.

 

wtorek

10.30 – 11.30

pokój nauczycielski

16.

Łapaj Renata

1 tyg.

 

czwartek

10.30 – 11.40

pokój nauczycielski

17.

Michalczyk – Ludian Wioletta

1 tyg.

środa

9.40 – 10.40

pokój nauczycielski

18.

Pędziwiatr Anna

1 tyg.

 

wtorek

11.30 – 12.15

pokój nauczycielski

18.

Spyra Małgorzata

1 tyg.

 

środa

10.30 – 11.30

pokój nauczycielski

20.

Szczerepa Małgorzata

1 tyg.

 

środa

8.45 – 9.45

pokój nauczycielski

21.

Wawerek Anna

1 tyg.

 

czwartek

10.30 – 11.30

Sala 44

22.

Dowgiałowicz Iwona

 

1 tyg.

środa

12.30 – 13.30

pokój nauczycielski

23.

Jach Mariusz

1 tyg.

 

poniedziałek

10.30 – 11.30

pokój nauczycielski

24.

Kremlaś Katarzyna

1 tyg.

 

poniedziałek

11.30 – 12.15

pokój nauczycielski

25.

Oszust Iwona

1 tyg.

 

wtorek

9.40 – 10.40

pokój nauczycielski

26.

Przywara Agnieszka

1 tyg.

 

czwartek

9.45 – 10.30

pokój nauczycielski

27.

Fila Elżbieta

1 tyg.

 

środa

10.40 – 11.25

pokój nauczycielski

28.

Gryniuk Urszula

1 tyg.

 

poniedziałek

7.00 – 8.00

sala 57

29.

Cedro Agnieszka

1 tyg.

 

poniedziałek

9.40 – 10.40

pokój nauczycielski

30.

Szostak Justyna

1 tyg.

 

piątek

9.40 – 10.40

pokój nauczycielski

31.

Depta Mariusz

1 tyg.

 

piątek

11.30 – 12.30

sala 36

32.

Gębski Tomasz

1 tyg.

 

środa

7.00 – 8.00

sala 35

33.

Jarosz Piotr

1 tyg.

 

wtorek

10.30 – 11.30

pokój nauczycielski

34.

Dyjach Marta

 

1 godz./co 2 tygodnie

środa

12.30 -13.30

pokój nauczycielski

35.

Malarczyk Paweł

1 tyg.

 

poniedziałek

11.25 – 12.25

pokój nauczycielski

36.

Piórkowski Ryszard

1 tyg.

 

poniedziałek

10.30 – 11.30

pokój nauczycielski

37.

Ciastek Monika

1 tyg.

 

poniedziałek

13.15 – 14.15

pokój nauczycielski

38.

Łukasik Andrzej

1 tyg.

 

poniedziałek

11.30 – 12. 30

pokój nauczycielski

39.

Biernacki Ryszard

1 tyg.

 

piątek

14.15 – 15.15

sala nr 54

40.

Kazula Benedykta

1 tyg.

 

czwartek

9.40 – 10.40

pokój nauczycielski

41.

Pawłowicz – Sosnówka Ilona

1 tyg.

 

wtorek

12.15 – 13.15

pokój nauczycielski

42.

Skrzyniec Edyta

 

1 tyg.

 

wtorek

7.00 – 8.00

sala 56

43.

Kuśmierz Marta

1 godz./co 2 tygodnie

czwartek

7.00 – 8.00

internat

44.

Biały Piotr

1 tyg.

 

wtorek

9.30 – 10.30

pokój nauczycieli wychowania fizycznego

45.

Gołofit Kamila

1 tyg.

 

wtorek

8.00 – 8.45

pokój nauczycieli wychowania fizycznego

46.

Łapa Jolanta

1 tyg.

 

wtorek

10.40 – 11.25

pokój nauczycieli wychowania fizycznego

47.

Malinowska Anna

1 tyg.

 

wtorek

7.55 – 8.55

pokój nauczycieli wychowania fizycznego

48.

Mazurek Grzegorz

1 tyg.

 

czwartek

11.30 – 12.30

pokój nauczycieli wychowania fizycznego

49.

Sosnówka Anna

1 tyg.

 

poniedziałek

11.30 – 13.30

pokój nauczycielski

50.

Pawłowska Beata

1 tyg.

 

piątek

11.30 – 12.30

pokój nauczycielski

51.

Wąsik Janusz

1 tyg.

 

poniedziałek

10.30 – 11.30

pokój nauczycielski

52.

Strzyż Robert

1 tyg.

 

czwartek

9.45  - 10.40

pokój nauczycielski

53.

Ks. Robak Maksymilian

1 godz./co 2 tygodnie

 

wtorek

12.30 – 13.15

Sala 29

54.

Ks. Wyszyński Marcin

1 godz./co 2 tygodnie

 

piątek

13.30 – 14.30

pokój nauczycielski

55.

Ks. Wiracki Mariusz

1 godz./co 2 tygodnie

 

środa

13.30 – 14.15

pokój nauczycielski

56.

Ks. Dębski Marcin

 

1/na mies.

-------------

   -------------------

-----------------------

57.

Szubartowska Alicja

1 tyg.

 

wtorek

12.15 – 13.15

sala 29

58.

Rząd Katarzyna

1 tyg.

 

I środa

I piątek

II wtorek

II środa

13.30 – 14.00

10.30 – 11.00

7.00 – 7.30

14.00 – 14.30

internat

59.

Surowiec Edyta

1 tyg.

 

I środa

I piątek

II wtorek

II piątek

 

13.30 – 14.00

12.00 – 12.30

7.00 – 7.300

11.00 – 11.30

internat

60.

Wnuk Stanisława

1 tyg.

 

poniedziałek

8.00 – 9.00

biblioteka

61.

Popiołek – Czarnota Justyna

1 tyg.

poniedziałek

14.00 – 15.00

biblioteka

62.

Matuszkiewicz Marzena

1 tyg.

 

wtorek

7.00 – 8.00

gabinet pedagoga szkolnego

63.

Niedziela Agata

1 tyg.

 

piątek

7.30 – 8.50

gabinet pedagoga szkolnego

64.

Długosz Agnieszka

1 tyg.

poniedziałek

12.00 – 13.00

gabinet psychologa szkolnego

 

Biblioteka zaprasza do korzystania z KATALOGU ONLINE.

Biblioteka szkolna przygotowała bazę książek dostępnych w bibliotece w programie MOL NET +. Na stronie szkoły został zamieszczony KATALOG ONLINE.

    Prace nad katalogiem komputerowym trwają już od roku 2019. Obecnie wszystkie lektury i nowości wydawnicze zakupione w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa w latach 2018, 2019, 2021 zostały wprowadzone do bazy książek. Ilość wprowadzonych pozycji na obecną chwilę wynosi: baza książek – 3150 wol. , baza audiobooków – 237 poz.

   KATALOG ONLINE tworzony jest systematycznie. Wprowadzane są  książki zakupione w poprzednich latach. Retrokonwersja objęła następujące działy 0-9: dział ogólny, filozofia, psychologia, religia, nauki społeczne, prawo, pedagogika, etnologia, nauki o środowisku, matematyka, astronomia, fizyka, chemia, nauki biologiczne.

 

Sposób wyszukiwanie książek  w  KATALOGU  ONLINE

Można samodzielnie sprawdzić, czy poszukiwana książka znajduje się w bibliotece.

Na stronie internetowej szkoły rozwijamy zakładkę Szkoła  - Biblioteka – KATALOG ONLINE.

   ZAPROSZENIE

      Dyrekcja ZS nr 2 w Kraśniku serdecznie zaprasza Rodziców Uczniów naszej szkoły, na pierwsze spotkania z Wychowawcami i Nauczycielami.

      Szanowni  Państwo, ze względu na zmianę instrukcji przeciwpożarowej Sali gimnastycznej szkoły, koniecznej do ogłoszenia przetargu dotyczącego przebudowy ciągu komunikacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Kraśniku, spotkanie  ogólne  Dyrekcji ZS nr 2 w Kraśniku z Rodzicami klas pierwszych  Liceum i Technikum i klas czwartych Liceum w dniach 12-13. 09. 2022r.  o godzinie 16.00 nie odbędzie się. Spotkania w klasach z Wychowawcami będą odbywały się zgodnie z zamieszczonym harmonogramem.

Porządek spotkań w dniach:

  • 12 września 2022 roku o godzina 16,30 – spotkanie Wychowawców klas 1 i 2 Liceum i Technikum w salach lekcyjnych;
  • 13 września 2022 roku o godzinie 16,30 – spotkanie Wychowawców klas 3 i 4 Liceum i Technikum w salach lekcyjnych.

 

Zapraszamy :

Dyrektor  mgr Grażyna Jach;

 Wicedyrektor mgr Mariusz Płecha;

Wicedyrektor mgr Justyna Popiołek-Czarnota

Jak co roku 1 września zabrzmiał pierwszy dzwonek. To znak, że czas wakacyjnego odpoczynku dobiegł końca i pora rozpocząć okres nauki, pracy, zawierania i podtrzymywania znajomości, wspólnych wyjazdów, spotkań i uroczystości,  stawiania celów i realizowania się na wielu różnych płaszczyznach. Rozpoczynamy zatem rok szkolny 2022/2023.

Uroczyste rozpoczęcie poprzedziła minuta ciszy poświęcona pamięci ofiar II Wojny Światowej z okazji przypadającej w tym roku 83. rocznicy jej wybuchu. Dyrektor szkoły p. Grażyna Jach serdecznie powitała uczniów klas pierwszych, którzy rozpoczynają naukę w naszej szkole. Przedstawiła wychowawców nowych klas i życzyła wszystkim zebranym zdrowia, powodzenia i sukcesów na okres nauki w tym roku szkolnym. Serdeczne słowa wsparcia i życzenia przekazali również goście, którzy swoją obecnością uświetnili uroczystość: Poseł na Sejm RP p. Kazimierz Choma, Starosta Kraśnicki p. Andrzej Rolla i przewodnicząca Rady Rodziców p. Ewa Grela.

W czasie mszy świętej i uroczystości rozpoczęcia roku społeczności „Reja” towarzyszył poczet sztandarowy. W jego skład weszli uczniowie klas 2a i 2b.

FOTOGALERIA

 

             

                           List LKO na inaugurację roku szkolnego 2022/2023  

                                           Lublin, dnia 1 września 2022 r.

 

 

 

„Im kto jest lepszym człowiekiem, lepiej do pracy przygotowanym,  im ma większą dla drugich życzliwość, głębszą o nich troskę  i poczucie odpowiedzialności za swoją pracę,  tym większy zostawi ślad w duszach dzieci” Maria Grzegorzewska

Szanowni Państwo Dyrektorzy

Nauczyciele, Pracownicy oświaty,

Rodzice i Uczniowie  szkół i placówek oświatowych województwa lubelskiego

 

Czytaj więcej...

 

REGULAMIN WYCIECZEK

ZESPÓŁU SZKÓŁ NR 2

w KRAŚNIKU

 

 

Regulamin zachowania się uczniów podczas wycieczki

 

  1. Uczestnicy wycieczki są zobowiązani do:
    1. zachowywania się w sposób zdyscyplinowany i kulturalny,
    2. stosowania się do poleceń, zakazów i nakazów wydawanych przez kierownika wycieczki, opiekunów lub przewodników,
    3. kulturalnego odnoszenia się do opiekunów, kolegów i innych osób.

 

  1. Uczestnicy wycieczki:
    1. przestrzegają przepisów ruchu drogowego i zachowują ostrożność na ulicach i w innych miejscach, w których może grozić jakiekolwiek niebezpieczeństwo,
    2. nie oddalają się od grupy bez wyraźnego zezwolenia opiekuna,
    3. bezwzględnie  przestrzegają zakazu picia alkoholu, palenia papierosów, zażywania środków odurzających,
    4. nie śmiecą, nie niszczą zieleni, nie płoszą zwierząt,
    5. dbają o czystość, ład i porządek w miejscach, w których przebywają,
    6. przestrzegają godzin ciszy nocnej,
    7. w miejscach noclegowych postępują zgodnie z obowiązującym tam regulaminem,
    8. ponoszą koszty finansowe za spowodowanie zniszczeń lub uszkodzenie mienia.

 

  1. Wobec uczestników, którzy nie zastosują się do regulaminu i zasad bezpieczeństwa, będą wyciągnięte konsekwencje zgodnie z zasadami oceniania zachowania zawartymi w Statucie Zespołu Szkół nr 2 w Kraśniku.

 

  1. W przypadku  naruszenia  przez  ucznia  punktu  2c  będą zawiadomieni jego rodzice/prawni opiekunowie oraz dyrektor szkoły. Uczeń ten może zostać skreślony z listy uczestników wycieczki, a rodzice/prawni opiekunowie są zobowiązani odebrać dziecko z miejsca pobytu na własny koszt.

 

  1. W razie wypadku uczestników wycieczki mają zastosowanie odpowiednio przepisy dotyczące postępowania w razie wypadków w szkołach i placówkach publicznych.

 

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednio przepisy Kodeksu Pracy, Statutu Szkoły, rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej

      i Sportu z 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych

      i   niepublicznych szkołach i placówkach oraz rozporządzenia Ministra Edukacji  

     Narodowej z 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez  

      publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki.

 

  1. Przed wycieczką jej uczestnicy potwierdzają znajomość regulaminu podpisem na liście obecności (kierownik wycieczki zapoznaje jej uczestników z regulaminem).

 

  1. Regulamin wraz z załącznikami obowiązuje od dnia ..............................................

 

 

 

 

                                                                                                           Zatwierdził

 

 

.............................................     ........................................     ....................................................

         (miejscowość, data)                               ( pieczęć szkoły)                        ( pieczęć i podpis dyrektora)

 

 

 

 ORGANIZACJA WYCIECZEK SZKOLNYCH

W ZESPOLE SZKÓŁ NR 2

W KRAŚNIKU

 

 

 

  • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki

 

 

 

  1. Zasady ogólne

 

  1. Zespół Szkół nr 2 w Kraśniku, zwany dalej szkołą w organizowaniu wycieczek może współdziałać ze stowarzyszeniami i innymi podmiotami, których przedmiotem działalności jest krajoznawstwo

i turystyka. 

  1. Organizowanie przez szkołę krajoznawstwa i turystyki (wycieczek) ma na celu:
    1. poznawanie kraju, jego środowiska przyrodniczego, tradycji, zabytków kultury i historii;
    2. poznawanie kultury i języka innych państw;
    3. poszerzanie wiedzy z różnych dziedzin życia społecznego, gospodarczego i kulturalnego;
    4. wspomaganie rodziny i szkoły w procesie wychowania;
    5. upowszechnianie wśród uczniów zasad ochrony środowiska naturalnego oraz wiedzy o składnikach i funkcjonowaniu rodzimego środowiska przyrodniczego, a także umiejętności korzystania z zasobów przyrody;
    6. upowszechnianie zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej oraz podnoszenie sprawności fizycznej;
    7. poprawę stanu zdrowia uczniów pochodzących z terenów zagrożonych ekologicznie;
    8. przeciwdziałanie zachowaniom ryzykownym, w szczególności w ramach profilaktyki uniwersalnej;
    9. poznawanie zasad bezpiecznego zachowania się w różnych sytuacjach.
  2. Wycieczki organizowane są w trakcie roku szkolnego, w szczególności w ramach zajęć dydaktyczno-wychowawczych lub opiekuńczych, z wyjątkiem okresu ferii letnich i zimowych oraz wiosennej i zimowej przerwy świątecznej.
  3. Szkoła organizuje dla swoich uczniów krajoznawstwo i turystykę w formach:
    1. wycieczek przedmiotowych - inicjowanych i realizowanych przez nauczycieli w celu uzupełnienia programu nauczania w ramach jednego lub kilku przedmiotów;
    2. wycieczek krajoznawczo-turystycznych o charakterze interdyscyplinarnym, w których udział nie wymaga od uczniów przygotowania kondycyjnego i umiejętności posługiwania się specjalistycznym sprzętem, organizowanych w celu nabywania wiedzy o otaczającym środowisku i umiejętności zastosowania tej wiedzy w praktyce;
    3. specjalistycznych wycieczek krajoznawczo-turystycznych, w których udział wymaga od uczniów przygotowania kondycyjnego, sprawnościowego i umiejętności posługiwania się specjalistycznym sprzętem, a program wycieczki przewiduje intensywną aktywność turystyczną, fizyczną lub długodystansowość na szlakach turystycznych.
  4. Szkoła może organizować wycieczki krajowe i zagraniczne.
  5. Organizacja i program wycieczki dostosowywany jest do wieku, zainteresowań i potrzeb uczniów, ich stanu zdrowia, kondycji, sprawności fizycznej i umiejętności.
  6. Zgodę na zorganizowanie wycieczki wyraża dyrektor szkoły, zatwierdzając kartę wycieczki.
  7. Do karty wycieczki dołącza się listę uczniów biorących udział w wycieczce.
  8. W przypadku wycieczki organizowanej za granicą:
    1. dyrektor szkoły informuje organ prowadzący i organ sprawujący nadzór pedagogiczny o organizowaniu takiej wycieczki, przekazując kartę wycieczki bez listy uczniów;
    2. obowiązkiem szkoły jest zawarcie umowy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia na rzecz osób biorących udział w wycieczce, o ile obowiązek zawarcia takiej umowy nie wynika z odrębnych przepisów;
    3. kierownik wycieczki lub co najmniej jeden opiekun wycieczki zna język obcy na poziomie umożliwiającym porozumiewanie się w krajach tranzytowych i kraju docelowym;
  9. Zgoda rodziców na udział w wycieczce ucznia niepełnoletniego jest wyrażana w formie pisemnej.

 

 

  1. Zadania kierownika wycieczki i opiekuna wycieczki

 

  1. Dyrektor wyznacza kierownika i opiekunów wycieczki.
  2. W zależności od celu i programu wycieczki opiekunem wycieczki może być także osoba niebędąca pracownikiem pedagogicznym szkoły, wyznaczona przez dyrektora szkoły.
  3. W przypadku specjalistycznej wycieczki kierownik i opiekunowie są obowiązani posiadać udokumentowane przygotowanie zapewniające bezpieczną realizację programu wycieczki.
  4. Kierownik wycieczki:
    1. opracowuje program i regulamin wycieczki;
    2. zapoznaje uczniów, rodziców/opiekunów prawnych i opiekunów wycieczki z programem i regulaminem wycieczki oraz informuje ich o celu i trasie wycieczki;
    3. zapewnia warunki do pełnej realizacji programu wycieczki i przestrzegania jej regulaminu oraz sprawuje nadzór w tym zakresie;
    4. zapoznaje uczniów i opiekunów wycieczki z zasadami bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz zapewnia warunki do ich przestrzegania;
    5. określa zadania opiekunów wycieczki w zakresie realizacji programu wycieczki oraz zapewnienia opieki i bezpieczeństwa uczniom;
    6. nadzoruje zaopatrzenie uczniów i opiekunów wycieczki w odpowiedni sprzęt, wyposażenie oraz apteczkę pierwszej pomocy;
    7. organizuje i nadzoruje transport, wyżywienie i noclegi dla uczniów i opiekunów wycieczki;
    8. dokonuje podziału zadań wśród uczniów;
    9. dysponuje środkami finansowymi przeznaczonymi na organizację wycieczki;
    10. dokonuje podsumowania, oceny i rozliczenia finansowego wycieczki po jej zakończeniu

 i informuje o tym dyrektora szkoły w formie pisemnej w terminie 2 tygodni od dnia zakończenia wycieczki oraz rodziców na najbliższym zebraniu klasowym. 

  1. Opiekun wycieczki:
    1. sprawuje opiekę nad powierzonymi mu uczniami;
    2. współdziała z kierownikiem w zakresie realizacji programu wycieczki i przestrzegania jej regulaminu;
    3. sprawuje nadzór nad przestrzeganiem regulaminu wycieczki przez uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa;
    4. nadzoruje wykonywanie zadań przydzielonych uczniom;
    5. wykonuje inne zadania zlecone przez kierownika wycieczki.
  2. Dyrektor szkoły może wyrazić zgodę na łączenie funkcji kierownika i opiekuna wycieczki.

 

 

III. Normy bezpieczeństwa

 

 

  1. Przy organizacji zajęć, imprez i wycieczek poza terenem szkoły liczbę opiekunów oraz sposób zorganizowania opieki ustala się, uwzględniając wiek, stopień rozwoju psychofizycznego, stan zdrowia i ewentualną niepełnosprawność osób powierzonych opiece szkoły, a także specyfikę zajęć, imprez i wycieczek oraz warunki, w jakich będą się one odbywać. Kryteria te uwzględnia się również przy ustalaniu programu zajęć, imprez i wycieczek.
  2. Przy ustaleniu liczby opiekunów należy uwzględnić również ich doświadczenie w organizacji wycieczek, sposób zorganizowania wycieczki (np. we współpracy z biurem podróży), stopień zdyscyplinowania grupy uczniów, itp. Liczba uczestników pozostających pod opieką jednego opiekuna ulega zmniejszeniu, jeżeli przepisy w sprawie ogólnych warunków bezpieczeństwa

i higieny stanowią inaczej oraz w przypadku dzieci i młodzieży niepełnosprawnej wymagającej stałej opieki lub pomocy. Ostateczną decyzję o liczbie opiekunów podejmuje dyrektor szkoły.

  1. Ustala się liczbę opiekunów:
    1. Wyjście do kina, teatru oraz innych miejsc użyteczności publicznej, w tym z wykorzystaniem środków transportu: 1 opiekun na 15 uczniów;
    2. Wycieczka autokarowa: 1 opiekun na 15 uczniów;
    3. Wycieczka turystyczno-krajoznawcza: 1 opiekun na 15 uczniów;
    4. Wycieczka turystyki kwalifikowanej: 1 opiekun na 10 uczniów;
    5. Wycieczka rowerowa: 2 opiekunów na grupę 10-13 uczniów.
  2. Opiekun wycieczki sprawdza stan liczbowy jej uczestników przed wyruszeniem z każdego miejsca pobytu, w czasie zwiedzania, przejazdu oraz po przybyciu do punktu docelowego.
  3. Niedopuszczalne jest realizowanie wycieczek podczas burzy, śnieżycy i gołoledzi.

 

 

  1. Postanowienia końcowe

 

  1. Uczniowie, którzy nie uczestniczą w wycieczce klasowej organizowanej w dniach zajęć szkolnych mają obowiązek brać udział w zajęciach lekcyjnych z inną klasą wskazaną przez dyrektora szkoły lub osobę upoważnioną przez dyrektora szkoły.
  2. Jeżeli nie zostaną spełnione wszystkie wymogi organizacyjne dotyczące wycieczki, dyrektor szkoły lub upoważniona przez niego osoba może nie udzielić zgody na przeprowadzenie wycieczki.
  3. Dyrektor szkoły lub upoważniona przez niego osoba może nie udzielić zgody na przeprowadzenie wycieczki również w przypadku, gdy nauczyciel (opiekun wycieczki), bądź klasa mają opóźnienia

  w realizacji podstawy programowej.

 

 

 

,,Wiedzę możemy zdobywać od innych, ale mądrości musimy nauczyć się sami.”

 Adam Mickiewicz

                                        

Zaproszenie

Dyrekcja ZS nr 2 w Kraśniku zaprasza

Uczniów Liceum i Technikum

Grono Pedagogiczne

Rodziców

Pracowników Administracji i Obsługi

na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023

w dniu 01.09.2022r. o godzinie 10:00

w ZS nr 2

 

Porządek uroczystości :

 

8: 00 – spotkanie Wychowawców z Uczniami Liceum i Technikum klas drugich, trzecich, czwartych w salach lekcyjnych;

 

9:00 - Msza Święta w kościele Parafialnym Św. Józefa Robotnika w Kraśniku;

 

10:00 - Uroczyste rozpoczęcie  roku szkolnego 2022/2023 w Zespole Szkół nr 2 w Kraśniku – sala gimnastyczna;

 

11:00 - Spotkania Wychowawców klas pierwszych Liceum i Technikum  z Uczniami w salach lekcyjnych

 

Wykazy sal lekcyjnych na spotkania Wychowawców z Uczniami:

Czytaj więcej...

9 listopada w ramach projektu w języku niemieckim „Poznaj, zrozum i doceń” programu Erasmus+ świętowaliśmy w „Reju” Dzień św. Marcina. Św. Marcin z Tours urodził się na Węgrzech, ale wspomina się go szczególnie w krajach niemieckojęzycznych, w krajach z niemiecką mniejszością językową oraz w Estonii. Tego dnia nasze szkoły partnerskie z Estonii, północnych Włoch, Rumunii, Bułgarii i Grecji również zaangażowały się w obchody, starając się przybliżyć uczniom życiorys św. Marcina. Mimo pandemii i kwarantann udało nam się przeprowadzić zajęcia oraz poćwiczyć do przedstawienia o św. Marcinie, które odbędzie się w czasie wymiany międzynarodowej w Polsce. Akcję wsparła również SP nr 2 oraz PM nr 5, gdzie również dzieci uczą się języka niemieckiego.

Czytaj więcej...

12 października 2020 r. obchodziliśmy w „Reju” Dzień Krajów Hiszpańskojęzycznych i Dzień Krzysztofa Kolumba. Dzień upamiętniający odkrycie Ameryki i święto Madonny del Pilar patronki Hiszpanii świętowaliśmy w ramach międzynarodowych projektów współfinansowanych przez program Erasmus Plus  „Nasze europejskie literackie ścieżki”, i „Na tropach mitów w gąszczu historii” mających na celu poszukiwanie i porównywanie motywów kultury europejskiej, które są wspólnym wzorcem obrazów i symboli, dzięki którym możemy się porozumiewać w europejskim kręgu kulturowym. W tym dniu nasi uczniowie przebrali się za postacie związane z tym świętem: Krzysztofa Kolumba czy Miguela de Cervantesa. Nie zabrakło również hiszpańskich torreadorów, tancerzy flamenco czy meksykańskich mariachi. Był to dzień promocji języka hiszpańskiego i języka angielskiego. W obchodach uczestniczyły również szkoły partnerskie m.in. z Włoch, Hiszpanii, Norwegii.

Czytaj więcej...

Wirtualny spacer

WYKAZ PODRĘCZNIKÓW

Brązowa Tarcza 2025

Erasmus +

Projekt zawodowy

Projekt 10.3

Projekt 10.4