ul.Gen.Sikorskiego 25,

rey@rey.edu.pl

Home

Odsłony: 159

W dniach 27 do 29 maja 2024 uczniowie klas 2d oraz 2c uczestniczyli w  wycieczce. Zwiedzaliśmy stolicę Czech Pragę, Czeskie Skalne Miasto oraz Park Narodowy Gór Stołowych. Pierwszego dnia po spotkaniu z przewodnikiem w Adrszpach (Czechy)udaliśmy się na fascynującą wędrówkę po Skalnym Mieście, odwiedziliśmy Teplice nad Metują i Skały Adrszpaskie, w których podziwialiśmy
ciekawe formy skalne w piaskowcach oraz pływaliśmy łodzią po jeziorku górskim. Dnia drugiego w pięknej Pradze razem z przewodnikiem zwiedziliśmy między innymi Hradczany, Zamek Królewski. Katedrę św.Wita, Bazylikę św.Jerzego, Złotą Uliczkę, Kościół Św. Mikołaja, Most Karola, Stare Miasto, Ratusz Staromiejski z zegarem „Orloj”, Rynek Staromiejski oraz Wacławskie Namiesti. Ostatniego dnia odbyliśmy pieszą wycieczkę w Rezerwacie Błędne Skały w Stołowogórskim Parku Narodowym. Nocowaliśmy w Zieleńcu , który jest pięknie położonym (ok 960 m.n.p.m) i wyjątkowym miejscem. Wycieczka była dla nas okazją do poznania wielu ciekawych miejsc i wspólnego spędzenia czasu.
Opiekę nad uczniami sprawowały : p. M.Maj, W.Michalczyk-Ludian, S. Kaźmirak oraz A. Niedziela.