Jesteś tutaj: Start
Uczeń
Absolwenci
Aktualności Reja
2020/2021 Zmiany na egzaminie maturalnym w 2021 roku




OGŁOSZENIE
W dniu 8 lipca 2025 roku o godzinie 9.00, zapraszamy absolwentów szkoły po odbiór świadectw dojrzałości.
Świadectwa będą wydawane przez wychowawców klas w salach lekcyjnych:
Klasa 4a – sala 43
Klasa 4b – sala 56
Klasa 4c - sala 57
Klasa 4d – sala 34
Klasa 4f – sala 40
(…) tak szybko stad odchodzą jak drozd milkną w lipcu
jak dźwięk trochę niezgrabny lub jak suchy ukłon
żeby widzieć naprawdę zamykają oczy (…)
Jan Twardowski
Z głębokim żalem żegnamy księdza kanonika Janusza Stefanka, wieloletniego proboszcza parafii św. Józefa Robotnika w Kraśniku, dziekana dekanatu kraśnickiego, duchowego przewodnika i przyjaciela społeczności Zespołu Szkół nr 2 w Kraśniku. Jesteśmy wdzięczni za modlitwę, towarzyszenie nam w ważnych dla szkoły momentach, za każdy gest, za słowo i dyskretne wsparcie, życzliwość. Księże Proboszczu! Z Księdzem łatwiej nam było widzieć to, co ważne, dostrzegać wartości, które czasem gubią się w niełatwej szkolnej codzienności. Będzie nam brakowało obecności i towarzyszenia tak życzliwego, choć wymagającego pasterza. Księże Proboszczu, odpoczywaj w pokoju!
Społeczność „Reja”
REKRUTACJA 2025/2026
OFERTA EDUKACYJNA NA ROK SZKOLNY 2025/2026 - profile klas
Harmonogram rekrutacji 2025/2026
Regulamin rekrutacji 2025/2026
W 2021 roku egzamin ósmoklasisty i egzamin maturalny będą przeprowadzone wyjątkowo na podstawie wymagań egzaminacyjnych, a nie jak w ubiegłych latach na podstawie wymagań określonych w podstawie programowej. Zostaną opracowane propozycje wymagań egzaminacyjnych z poszczególnych przedmiotów, które będą poddane publicznej dyskusji. Zmianie powinny ulec również arkusze egzaminacyjne. Do końca grudnia będą gotowe przepisy, a także aneksy do informatorów, dzięki którym będzie można spokojnie przygotować się do egzaminów.
Wprowadzenie na potrzeby egzaminów w 2021 r. wymagań egzaminacyjnych wiąże się z modyfikacją formuły arkuszy egzaminacyjnych. Zmiana ta będzie dotyczyła m.in.: