Końcówka wieku XVIII i pierwszych kilkanaście lat wieku XIX upłynęły w Europie pod znakiem wielkiego wodza i szeregu podbijanych przez niego państw. Mowa o Napoleonie Bonaparte, który jest jednym z najbardziej znakomitych dowódców w historii świata. Tak naprawdę do roku 1812 i nieudanej wyprawy na Moskwę, wszystkie konflikty, w których uczestniczył Napoleon kończyły się zwycięstwami jego wojsk. W historii zapisał się jako budowniczy nowej, odrodzonej po rewolucji Francji.
Martyna Żurawska (kl. 2 aG), Aleksandra Biegaj (kl. 2bG) oraz Paweł Mozgawa- Bucoń (kl. 2bG) zostali finalistami IV edycji konkursu zorganizowanego pod patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce, Akademii Mester w Salamance, Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce oraz Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Uczniowie stworzyli folder w języku hiszpańskim oraz angielskim na temat tańca Fandangillo i regionu miasta Almeria. Ocenie podlegały bogactwo leksykalne, gramatyka, pomysłowość, zgodność z tematem konkursu oraz oryginalność wykonania. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty. Serdecznie gratulujemy!!!
"Patrząc na flagę państwową dociekliwy umysł widzi nie tylko flagę, lecz samo państwo i niezależnie od jego symboli i insygniów widzi na fladze przede wszystkim formę rządów, pryncypia, prawdy i historię narodu, który ją używa".
Henry Ward Beecher
Dzień Flagi Państwowej Rzeczypospolitej Polskiej obchodzony jest w Polsce 2 maja, a jego główną rolą jest popularyzowanie wiedzy o polskiej tożsamości i symbolach narodowych. Barwy widniejące na fladze państwowej są jednym z ważniejszych elementów tożsamości narodowej. Polskie barwy narodowe kształtowały się na przestrzeni wielu stuleci i mają jako jedne z niewielu pochodzenie heraldyczne. Dzień flagi jest jednym z najmłodszych świąt państwowych dlatego tym bardziej powinno się go propagować i jak najwięcej o nim mówić, przecież w każdym z nas bije biało-czerwone serce.
Z przyjemnością informujemy, że uczniowie Piotr Szajewski - 3a (matematyka), Barbara Pyra - 3d (geografia) i Aleksandra Bęc - 3d (geografia) uzyskali tytuł Laureata Olimpiady o Diamentowy Indeks AGH, zdobywając tym samym indeks na uczelnię. Nauczyciele uczący: p. Tomasz Grębski i p. Agnieszka Cedro. Serdecznie gratulujemy!
„Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie.”
św. Jan Paweł II
Droga młodzieży! Dobiegł końca ważny etap w Waszym życiu. Wkraczacie w dorosłość, od której dzielą Was już tylko egzaminy maturalne. Przed Wami przyszłość pełna sukcesów, ale także trudnych życiowych wyborów. Czas pobytu w szkole jest już historią. Był to dla Was okres przepełniony zdobywaniem wiedzy, nabywaniem życiowych doświadczeń, chwil sukcesów, wspaniałych wspomnień, ale również trudów związanych chociażby z okresem pandemii i zdalnym nauczaniem.
Życzę Wam pomyślnego zdania egzaminów maturalnych oraz właściwego wyboru dalszej edukacyjnej i życiowej drogi.
Szczególne słowa podziękowania kieruję do nauczycieli, wychowawców za codzienne, niezwykle trudne i mozolne budowanie wnętrz młodych ludzi, zwłaszcza podczas kształcenia na odległość – w okresie ograniczonego funkcjonowania szkół. Wierzę, że ten wysiłek uczyni z Waszych wychowanków ludzi mądrych i szlachetnych.
Emilia Rycerz (kl. 2a) została laureatką I miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Blanco y negro” oraz programu w języku niemieckim „Wir sind hier”, natomiast Martyna Pietrzyk (kl. 2bG) otrzymała dyplom laureata III miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Asi fue”. XV edycja Rhymes and Songs Festival została objęta honorowym patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce oraz Akademii Mester w Salamance. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Emilia Rycerz po raz trzeci otrzymała również Stypendium Marszałka Województwa Lubelskiego za działalność artystyczną w 2020 roku.
,,Naród, który nie zna swojej przeszłości, umiera i nie buduje przyszłości”
Jan Paweł II
Uchwalona 230 lat temu, 3 maja 1791 roku była pierwszą w Europie i drugą na świecie nowoczesną, spisaną Konstytucją. Miała być odpowiedzią na pogarszającą się sytuację wewnętrzną i międzynarodową Rzeczypospolitej Obojga Narodów, która jeszcze 150 lat wcześniej była jedną z największych potęg europejskich i największym krajem w Europie.
Miło nam poinformować, że mamy czterech finalistów IX Ogólnopolskiego Konkursu Logicznego. Są to uczniowie z klasy 3a: Damian Środek, Martyna Kuśmierz, Agata Sekutowska i Krzysztof Kijewski. Nauczycielem prowadzącym jest p. Tomasz Grębski.
Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia na finałach!
Końcówka wieku XVIII i pierwszych kilkanaście lat wieku XIX upłynęły w Europie pod znakiem wielkiego wodza i szeregu podbijanych przez niego państw. Mowa o Napoleonie Bonaparte, który jest jednym z najbardziej znakomitych dowódców w historii świata. Tak naprawdę do roku 1812 i nieudanej wyprawy na Moskwę, wszystkie konflikty, w których uczestniczył Napoleon kończyły się zwycięstwami jego wojsk. W historii zapisał się jako budowniczy nowej, odrodzonej po rewolucji Francji.
Martyna Żurawska (kl. 2 aG), Aleksandra Biegaj (kl. 2bG) oraz Paweł Mozgawa- Bucoń (kl. 2bG) zostali finalistami IV edycji konkursu zorganizowanego pod patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce, Akademii Mester w Salamance, Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce oraz Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Uczniowie stworzyli folder w języku hiszpańskim oraz angielskim na temat tańca Fandangillo i regionu miasta Almeria. Ocenie podlegały bogactwo leksykalne, gramatyka, pomysłowość, zgodność z tematem konkursu oraz oryginalność wykonania. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty. Serdecznie gratulujemy!!!
"Patrząc na flagę państwową dociekliwy umysł widzi nie tylko flagę, lecz samo państwo i niezależnie od jego symboli i insygniów widzi na fladze przede wszystkim formę rządów, pryncypia, prawdy i historię narodu, który ją używa".
Henry Ward Beecher
Dzień Flagi Państwowej Rzeczypospolitej Polskiej obchodzony jest w Polsce 2 maja, a jego główną rolą jest popularyzowanie wiedzy o polskiej tożsamości i symbolach narodowych. Barwy widniejące na fladze państwowej są jednym z ważniejszych elementów tożsamości narodowej. Polskie barwy narodowe kształtowały się na przestrzeni wielu stuleci i mają jako jedne z niewielu pochodzenie heraldyczne. Dzień flagi jest jednym z najmłodszych świąt państwowych dlatego tym bardziej powinno się go propagować i jak najwięcej o nim mówić, przecież w każdym z nas bije biało-czerwone serce.
Z przyjemnością informujemy, że uczniowie Piotr Szajewski - 3a (matematyka), Barbara Pyra - 3d (geografia) i Aleksandra Bęc - 3d (geografia) uzyskali tytuł Laureata Olimpiady o Diamentowy Indeks AGH, zdobywając tym samym indeks na uczelnię. Nauczyciele uczący: p. Tomasz Grębski i p. Agnieszka Cedro. Serdecznie gratulujemy!
„Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie.”
św. Jan Paweł II
Droga młodzieży! Dobiegł końca ważny etap w Waszym życiu. Wkraczacie w dorosłość, od której dzielą Was już tylko egzaminy maturalne. Przed Wami przyszłość pełna sukcesów, ale także trudnych życiowych wyborów. Czas pobytu w szkole jest już historią. Był to dla Was okres przepełniony zdobywaniem wiedzy, nabywaniem życiowych doświadczeń, chwil sukcesów, wspaniałych wspomnień, ale również trudów związanych chociażby z okresem pandemii i zdalnym nauczaniem.
Życzę Wam pomyślnego zdania egzaminów maturalnych oraz właściwego wyboru dalszej edukacyjnej i życiowej drogi.
Szczególne słowa podziękowania kieruję do nauczycieli, wychowawców za codzienne, niezwykle trudne i mozolne budowanie wnętrz młodych ludzi, zwłaszcza podczas kształcenia na odległość – w okresie ograniczonego funkcjonowania szkół. Wierzę, że ten wysiłek uczyni z Waszych wychowanków ludzi mądrych i szlachetnych.
Emilia Rycerz (kl. 2a) została laureatką I miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Blanco y negro” oraz programu w języku niemieckim „Wir sind hier”, natomiast Martyna Pietrzyk (kl. 2bG) otrzymała dyplom laureata III miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Asi fue”. XV edycja Rhymes and Songs Festival została objęta honorowym patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce oraz Akademii Mester w Salamance. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Emilia Rycerz po raz trzeci otrzymała również Stypendium Marszałka Województwa Lubelskiego za działalność artystyczną w 2020 roku.
,,Naród, który nie zna swojej przeszłości, umiera i nie buduje przyszłości”
Jan Paweł II
Uchwalona 230 lat temu, 3 maja 1791 roku była pierwszą w Europie i drugą na świecie nowoczesną, spisaną Konstytucją. Miała być odpowiedzią na pogarszającą się sytuację wewnętrzną i międzynarodową Rzeczypospolitej Obojga Narodów, która jeszcze 150 lat wcześniej była jedną z największych potęg europejskich i największym krajem w Europie.
Miło nam poinformować, że mamy czterech finalistów IX Ogólnopolskiego Konkursu Logicznego. Są to uczniowie z klasy 3a: Damian Środek, Martyna Kuśmierz, Agata Sekutowska i Krzysztof Kijewski. Nauczycielem prowadzącym jest p. Tomasz Grębski.
Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia na finałach!
Końcówka wieku XVIII i pierwszych kilkanaście lat wieku XIX upłynęły w Europie pod znakiem wielkiego wodza i szeregu podbijanych przez niego państw. Mowa o Napoleonie Bonaparte, który jest jednym z najbardziej znakomitych dowódców w historii świata. Tak naprawdę do roku 1812 i nieudanej wyprawy na Moskwę, wszystkie konflikty, w których uczestniczył Napoleon kończyły się zwycięstwami jego wojsk. W historii zapisał się jako budowniczy nowej, odrodzonej po rewolucji Francji.
Martyna Żurawska (kl. 2 aG), Aleksandra Biegaj (kl. 2bG) oraz Paweł Mozgawa- Bucoń (kl. 2bG) zostali finalistami IV edycji konkursu zorganizowanego pod patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce, Akademii Mester w Salamance, Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce oraz Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Uczniowie stworzyli folder w języku hiszpańskim oraz angielskim na temat tańca Fandangillo i regionu miasta Almeria. Ocenie podlegały bogactwo leksykalne, gramatyka, pomysłowość, zgodność z tematem konkursu oraz oryginalność wykonania. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty. Serdecznie gratulujemy!!!
"Patrząc na flagę państwową dociekliwy umysł widzi nie tylko flagę, lecz samo państwo i niezależnie od jego symboli i insygniów widzi na fladze przede wszystkim formę rządów, pryncypia, prawdy i historię narodu, który ją używa".
Henry Ward Beecher
Dzień Flagi Państwowej Rzeczypospolitej Polskiej obchodzony jest w Polsce 2 maja, a jego główną rolą jest popularyzowanie wiedzy o polskiej tożsamości i symbolach narodowych. Barwy widniejące na fladze państwowej są jednym z ważniejszych elementów tożsamości narodowej. Polskie barwy narodowe kształtowały się na przestrzeni wielu stuleci i mają jako jedne z niewielu pochodzenie heraldyczne. Dzień flagi jest jednym z najmłodszych świąt państwowych dlatego tym bardziej powinno się go propagować i jak najwięcej o nim mówić, przecież w każdym z nas bije biało-czerwone serce.
Z przyjemnością informujemy, że uczniowie Piotr Szajewski - 3a (matematyka), Barbara Pyra - 3d (geografia) i Aleksandra Bęc - 3d (geografia) uzyskali tytuł Laureata Olimpiady o Diamentowy Indeks AGH, zdobywając tym samym indeks na uczelnię. Nauczyciele uczący: p. Tomasz Grębski i p. Agnieszka Cedro. Serdecznie gratulujemy!
„Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie.”
św. Jan Paweł II
Droga młodzieży! Dobiegł końca ważny etap w Waszym życiu. Wkraczacie w dorosłość, od której dzielą Was już tylko egzaminy maturalne. Przed Wami przyszłość pełna sukcesów, ale także trudnych życiowych wyborów. Czas pobytu w szkole jest już historią. Był to dla Was okres przepełniony zdobywaniem wiedzy, nabywaniem życiowych doświadczeń, chwil sukcesów, wspaniałych wspomnień, ale również trudów związanych chociażby z okresem pandemii i zdalnym nauczaniem.
Życzę Wam pomyślnego zdania egzaminów maturalnych oraz właściwego wyboru dalszej edukacyjnej i życiowej drogi.
Szczególne słowa podziękowania kieruję do nauczycieli, wychowawców za codzienne, niezwykle trudne i mozolne budowanie wnętrz młodych ludzi, zwłaszcza podczas kształcenia na odległość – w okresie ograniczonego funkcjonowania szkół. Wierzę, że ten wysiłek uczyni z Waszych wychowanków ludzi mądrych i szlachetnych.
Emilia Rycerz (kl. 2a) została laureatką I miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Blanco y negro” oraz programu w języku niemieckim „Wir sind hier”, natomiast Martyna Pietrzyk (kl. 2bG) otrzymała dyplom laureata III miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Asi fue”. XV edycja Rhymes and Songs Festival została objęta honorowym patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce oraz Akademii Mester w Salamance. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Emilia Rycerz po raz trzeci otrzymała również Stypendium Marszałka Województwa Lubelskiego za działalność artystyczną w 2020 roku.
,,Naród, który nie zna swojej przeszłości, umiera i nie buduje przyszłości”
Jan Paweł II
Uchwalona 230 lat temu, 3 maja 1791 roku była pierwszą w Europie i drugą na świecie nowoczesną, spisaną Konstytucją. Miała być odpowiedzią na pogarszającą się sytuację wewnętrzną i międzynarodową Rzeczypospolitej Obojga Narodów, która jeszcze 150 lat wcześniej była jedną z największych potęg europejskich i największym krajem w Europie.
Miło nam poinformować, że mamy czterech finalistów IX Ogólnopolskiego Konkursu Logicznego. Są to uczniowie z klasy 3a: Damian Środek, Martyna Kuśmierz, Agata Sekutowska i Krzysztof Kijewski. Nauczycielem prowadzącym jest p. Tomasz Grębski.
Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia na finałach!
Końcówka wieku XVIII i pierwszych kilkanaście lat wieku XIX upłynęły w Europie pod znakiem wielkiego wodza i szeregu podbijanych przez niego państw. Mowa o Napoleonie Bonaparte, który jest jednym z najbardziej znakomitych dowódców w historii świata. Tak naprawdę do roku 1812 i nieudanej wyprawy na Moskwę, wszystkie konflikty, w których uczestniczył Napoleon kończyły się zwycięstwami jego wojsk. W historii zapisał się jako budowniczy nowej, odrodzonej po rewolucji Francji.
Martyna Żurawska (kl. 2 aG), Aleksandra Biegaj (kl. 2bG) oraz Paweł Mozgawa- Bucoń (kl. 2bG) zostali finalistami IV edycji konkursu zorganizowanego pod patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce, Akademii Mester w Salamance, Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce oraz Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Uczniowie stworzyli folder w języku hiszpańskim oraz angielskim na temat tańca Fandangillo i regionu miasta Almeria. Ocenie podlegały bogactwo leksykalne, gramatyka, pomysłowość, zgodność z tematem konkursu oraz oryginalność wykonania. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty. Serdecznie gratulujemy!!!
"Patrząc na flagę państwową dociekliwy umysł widzi nie tylko flagę, lecz samo państwo i niezależnie od jego symboli i insygniów widzi na fladze przede wszystkim formę rządów, pryncypia, prawdy i historię narodu, który ją używa".
Henry Ward Beecher
Dzień Flagi Państwowej Rzeczypospolitej Polskiej obchodzony jest w Polsce 2 maja, a jego główną rolą jest popularyzowanie wiedzy o polskiej tożsamości i symbolach narodowych. Barwy widniejące na fladze państwowej są jednym z ważniejszych elementów tożsamości narodowej. Polskie barwy narodowe kształtowały się na przestrzeni wielu stuleci i mają jako jedne z niewielu pochodzenie heraldyczne. Dzień flagi jest jednym z najmłodszych świąt państwowych dlatego tym bardziej powinno się go propagować i jak najwięcej o nim mówić, przecież w każdym z nas bije biało-czerwone serce.
Z przyjemnością informujemy, że uczniowie Piotr Szajewski - 3a (matematyka), Barbara Pyra - 3d (geografia) i Aleksandra Bęc - 3d (geografia) uzyskali tytuł Laureata Olimpiady o Diamentowy Indeks AGH, zdobywając tym samym indeks na uczelnię. Nauczyciele uczący: p. Tomasz Grębski i p. Agnieszka Cedro. Serdecznie gratulujemy!
„Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie.”
św. Jan Paweł II
Droga młodzieży! Dobiegł końca ważny etap w Waszym życiu. Wkraczacie w dorosłość, od której dzielą Was już tylko egzaminy maturalne. Przed Wami przyszłość pełna sukcesów, ale także trudnych życiowych wyborów. Czas pobytu w szkole jest już historią. Był to dla Was okres przepełniony zdobywaniem wiedzy, nabywaniem życiowych doświadczeń, chwil sukcesów, wspaniałych wspomnień, ale również trudów związanych chociażby z okresem pandemii i zdalnym nauczaniem.
Życzę Wam pomyślnego zdania egzaminów maturalnych oraz właściwego wyboru dalszej edukacyjnej i życiowej drogi.
Szczególne słowa podziękowania kieruję do nauczycieli, wychowawców za codzienne, niezwykle trudne i mozolne budowanie wnętrz młodych ludzi, zwłaszcza podczas kształcenia na odległość – w okresie ograniczonego funkcjonowania szkół. Wierzę, że ten wysiłek uczyni z Waszych wychowanków ludzi mądrych i szlachetnych.
Emilia Rycerz (kl. 2a) została laureatką I miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Blanco y negro” oraz programu w języku niemieckim „Wir sind hier”, natomiast Martyna Pietrzyk (kl. 2bG) otrzymała dyplom laureata III miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Asi fue”. XV edycja Rhymes and Songs Festival została objęta honorowym patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce oraz Akademii Mester w Salamance. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Emilia Rycerz po raz trzeci otrzymała również Stypendium Marszałka Województwa Lubelskiego za działalność artystyczną w 2020 roku.
,,Naród, który nie zna swojej przeszłości, umiera i nie buduje przyszłości”
Jan Paweł II
Uchwalona 230 lat temu, 3 maja 1791 roku była pierwszą w Europie i drugą na świecie nowoczesną, spisaną Konstytucją. Miała być odpowiedzią na pogarszającą się sytuację wewnętrzną i międzynarodową Rzeczypospolitej Obojga Narodów, która jeszcze 150 lat wcześniej była jedną z największych potęg europejskich i największym krajem w Europie.
Miło nam poinformować, że mamy czterech finalistów IX Ogólnopolskiego Konkursu Logicznego. Są to uczniowie z klasy 3a: Damian Środek, Martyna Kuśmierz, Agata Sekutowska i Krzysztof Kijewski. Nauczycielem prowadzącym jest p. Tomasz Grębski.
Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia na finałach!
Końcówka wieku XVIII i pierwszych kilkanaście lat wieku XIX upłynęły w Europie pod znakiem wielkiego wodza i szeregu podbijanych przez niego państw. Mowa o Napoleonie Bonaparte, który jest jednym z najbardziej znakomitych dowódców w historii świata. Tak naprawdę do roku 1812 i nieudanej wyprawy na Moskwę, wszystkie konflikty, w których uczestniczył Napoleon kończyły się zwycięstwami jego wojsk. W historii zapisał się jako budowniczy nowej, odrodzonej po rewolucji Francji.
Martyna Żurawska (kl. 2 aG), Aleksandra Biegaj (kl. 2bG) oraz Paweł Mozgawa- Bucoń (kl. 2bG) zostali finalistami IV edycji konkursu zorganizowanego pod patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce, Akademii Mester w Salamance, Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce oraz Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Uczniowie stworzyli folder w języku hiszpańskim oraz angielskim na temat tańca Fandangillo i regionu miasta Almeria. Ocenie podlegały bogactwo leksykalne, gramatyka, pomysłowość, zgodność z tematem konkursu oraz oryginalność wykonania. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty. Serdecznie gratulujemy!!!
"Patrząc na flagę państwową dociekliwy umysł widzi nie tylko flagę, lecz samo państwo i niezależnie od jego symboli i insygniów widzi na fladze przede wszystkim formę rządów, pryncypia, prawdy i historię narodu, który ją używa".
Henry Ward Beecher
Dzień Flagi Państwowej Rzeczypospolitej Polskiej obchodzony jest w Polsce 2 maja, a jego główną rolą jest popularyzowanie wiedzy o polskiej tożsamości i symbolach narodowych. Barwy widniejące na fladze państwowej są jednym z ważniejszych elementów tożsamości narodowej. Polskie barwy narodowe kształtowały się na przestrzeni wielu stuleci i mają jako jedne z niewielu pochodzenie heraldyczne. Dzień flagi jest jednym z najmłodszych świąt państwowych dlatego tym bardziej powinno się go propagować i jak najwięcej o nim mówić, przecież w każdym z nas bije biało-czerwone serce.
Z przyjemnością informujemy, że uczniowie Piotr Szajewski - 3a (matematyka), Barbara Pyra - 3d (geografia) i Aleksandra Bęc - 3d (geografia) uzyskali tytuł Laureata Olimpiady o Diamentowy Indeks AGH, zdobywając tym samym indeks na uczelnię. Nauczyciele uczący: p. Tomasz Grębski i p. Agnieszka Cedro. Serdecznie gratulujemy!
„Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie.”
św. Jan Paweł II
Droga młodzieży! Dobiegł końca ważny etap w Waszym życiu. Wkraczacie w dorosłość, od której dzielą Was już tylko egzaminy maturalne. Przed Wami przyszłość pełna sukcesów, ale także trudnych życiowych wyborów. Czas pobytu w szkole jest już historią. Był to dla Was okres przepełniony zdobywaniem wiedzy, nabywaniem życiowych doświadczeń, chwil sukcesów, wspaniałych wspomnień, ale również trudów związanych chociażby z okresem pandemii i zdalnym nauczaniem.
Życzę Wam pomyślnego zdania egzaminów maturalnych oraz właściwego wyboru dalszej edukacyjnej i życiowej drogi.
Szczególne słowa podziękowania kieruję do nauczycieli, wychowawców za codzienne, niezwykle trudne i mozolne budowanie wnętrz młodych ludzi, zwłaszcza podczas kształcenia na odległość – w okresie ograniczonego funkcjonowania szkół. Wierzę, że ten wysiłek uczyni z Waszych wychowanków ludzi mądrych i szlachetnych.
Emilia Rycerz (kl. 2a) została laureatką I miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Blanco y negro” oraz programu w języku niemieckim „Wir sind hier”, natomiast Martyna Pietrzyk (kl. 2bG) otrzymała dyplom laureata III miejsca za prezentację programu w języku hiszpańskim „Asi fue”. XV edycja Rhymes and Songs Festival została objęta honorowym patronatem Biura Radcy ds. Edukacji Ambasady Hiszpanii w Polsce oraz Akademii Mester w Salamance. Konkurs znajduje się w wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych Mazowieckiego Kuratora Oświaty.
Emilia Rycerz po raz trzeci otrzymała również Stypendium Marszałka Województwa Lubelskiego za działalność artystyczną w 2020 roku.
,,Naród, który nie zna swojej przeszłości, umiera i nie buduje przyszłości”
Jan Paweł II
Uchwalona 230 lat temu, 3 maja 1791 roku była pierwszą w Europie i drugą na świecie nowoczesną, spisaną Konstytucją. Miała być odpowiedzią na pogarszającą się sytuację wewnętrzną i międzynarodową Rzeczypospolitej Obojga Narodów, która jeszcze 150 lat wcześniej była jedną z największych potęg europejskich i największym krajem w Europie.
Miło nam poinformować, że mamy czterech finalistów IX Ogólnopolskiego Konkursu Logicznego. Są to uczniowie z klasy 3a: Damian Środek, Martyna Kuśmierz, Agata Sekutowska i Krzysztof Kijewski. Nauczycielem prowadzącym jest p. Tomasz Grębski.
Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia na finałach!