ul.Gen.Sikorskiego 25,

81 8256986
rey@rey.edu.pl

Odsłony: 495

Rankiem 25 maja wyruszyliśmy w podróż w góry. Na pierwszy dzień zaplanowaliśmy Pieniny i wejście na Trzy Korony, które na poprzedniej wyprawie nie zostały „zdobyte” przez zamknięty czasowo szlak. Plany troszkę pokrzyżował nam krótki mały deszcz, ale gdy pogoda się poprawiła, część ochotników zrealizowała cel.

Drugiego dnia wyruszyliśmy w Tatry, z Kuźnic przez malowniczą Dolinę Jaworzynki i dotarliśmy do schroniska Murowaniec, gdzie po krótkim odpoczynku udaliśmy się nad Czarny Staw Gąsienicowy. Najsilniejsza ekipa zdołała wyjść na przełęcz Karb położoną na wysokości 1853 m n.p.m.(to tylko 41 metrów niżej jak Giewont, znajduje się dokładnie między Kościelcem a Małym Kościelcem).

Następnie wszyscy wróciliśmy do schroniska a potem w pieszą drogą powrotną, tym razem trasą przez Skupniów Upłaz i Boczań do Kuźnic.

Trzeciego dnia odwiedziliśmy Zakopane i Krupówki, gdzie każdy mógł kupić pamiątki czy serki „oscypki”. Tego dnia piękna pogoda dopisywała od rana i dlatego zdecydowaliśmy się na świetną atrakcję, jaką jest spływ Dunajcem. Urokliwe widoki, piękno Pienin opisywane przez flisaków zakończyło się metą w Szczawnicy a tym samym szkolną wycieczkę w nasze polskie góry. Opiekunami wycieczki byli p. Edyta Skrzypiec oraz p. Andrzej Łukasik.

Na koniec pozwolimy sobie wspomnieć, że nie byliśmy całkiem sami na wyjeździe, gdyż w tym samym czasie na wyciecze była klasa 3d z opiekunami p. Mariuszm Deptą i p. Agnieszką Cedro. Pozdrawiamy Was gorąco!

Jak w górach jest Rej to pogoda jest OKej :)